نویسنده این وبلاگ علی مجلسی دانش آموز دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی هستم .
و هدفم از ایجاد این وبلاگ بر طرف کردن نیاز تحقیقاتی دوستانم و کسانی به علم علاقه دارند .
+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام تیر ۱۳۹۵ساعت 21:0  توسط علی مجلسی |
نویسنده این وبلاگ علی مجلسی دانش آموز دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی هستم .
و هدفم از ایجاد این وبلاگ بر طرف کردن نیاز تحقیقاتی دوستانم و کسانی به علم علاقه دارند .
+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام تیر ۱۳۹۵ساعت 21:0  توسط علی مجلسی |